tugce1797 Kızlar kızım bugün 2ay 20 günlük bu akşam aniden yanaklarında birde burnunun ucunda bi pembelik belirdi tam kızarık diyemem pembe pembe oldu geçmiyor da neden olmuş olabilir acaba ?
ZeyzeyinAnnesi1 Benim bebeğimdede öpünce olmuştu bide terleyince oluyodu geçti sonradan ama siz asmdeki ebelere bi gösterin isterseniz