Annesivebebegi 5.ve 7. yada bexsero oldu 13 ayda bexsero ve nimenrix olacak dedi doktorumuz aynı anda ikisi bir mi oluyor nasıl olacak?
MeetJoeBlack Annesivebebegi ikisini aynı anda da yaptırabilirsiniz, istemiyorsanız ayrı zamanlarda da yaptırabilirsiniz. Bizim de son doz ikisi aynı anda yapılmıştı.
MuhammedAlpinAnnesi Annesivebebegi toplam 5 doz olduk biz erken dönem aşısı 5. Ayda 1. Dozu başladık 9 ayda 2 adet 1 yaş da 2 adet vuruldu