Evolvia rp1 ya da rp2 mi mamanın adı yoksa nutripro falan mı? Benim bebeğimin alerjisi var rp1 verdi doktor bize tıbbi bir mama olduğu için alerjisi olmayanlar kullanmamalı yazıyor zaten kutuda ama evolvia markasının normal mamalarıda var üstünde yazana bakın