germophepe Yarın gidicem hastaneye ama kaç gündür içim içimi yedi çok mu kötü var mı yaşayan gebeyim !
Girlsmoms germophepe enfeksiyon kapmışsın canım çok geçmiş olsun . İçini ferah tut gebeliğine uygun bir tedavi yöntemi illaki vardır
Fnur-peo germophepe a korkulcak birsey degil cnm bnmde gebeyken 250 cikmisti o sanrm kizamikcikti yanls hatirlamiyorsm yüksek olmasi iyi o hastaligi gecirdgin yada asisini olmssn yani bagisiklik kazandigin anlamina geliyor
selins1313 germophepe canım virüse maruz kalmışsın Muhtemelen doktorun hemen bit tedaviye başlayabilir
selins1313 germophepe hatta araştırabilirsin bunu Google’dan daha rahat anlarsın anti cvm yaz çıkar hemen ne demek istediğimi anlarsın
pinkooo_02 germophepe anladım canım kaç aylık bebeğiniz arkadaşında dediği gibi virüse maruz kalmışsınız doktor gereken tedaviyi yapacaktır çok geçmiş olsun
germophepe pinkooo_02 7 haftalık şimdi baktımda bebeğe geçme riski varmış ve karaciğere zarar verebilirmiş bundan önce bi düşüğüm oldu korkuyorum bişey olck diye
pinkooo_02 germophepe korkma canım kötüyü cagirma Allah’ın izniyle hicbirsey olmayacak doktor tedaviye başlar zaten yarın ilk için hastaneye gitmek olsun kaç çocuğun var