Miran474 Selam kızlar güneydoğu bölgesinde yaşıyorum havalar soğudu bugün fazlasıyla soğuktu klima ufo öyle idare ediyoruz her odaya bi ufo diğer odada klima vs bulunduğumuz bölgeye henüz doğalgaz gelmemiş aslında dört yıl doğalgazlı evdeydik bu yıl başka eve geçmek zorunda kaldım acaba nasıl yapıyorsunuz doğalgazsız evde kara kara düşünüyorum şimdi eşime doğalgazlı eve çıksak desem çok zor olur zaten zor taşındık hersey zor oldu bide heryerı kolay kolay beğenmiyorum napıcam bu kış bebeğimle ben ya
Snp57asel Miran474 bacaniz yok mu valla soğukta en iyi gidecek soba onun yerini hiç bisey tutamaz doğalgaz yakanlar Allah güç kuvvet versin içinizi isitmasa da cebinizi yakacakk
aptall Miran474 ben Diyarbakırdayım ne baba evimde ne koca evimde doğalgaz yok😂kömür sobası derdini çekiyorum lanet gelsin ya şuanlık sıkı giyiniyoruz arada elektrik sobası açıyorum bakalım 2 haftaya sobayı bırakırız da gel görki ne odun nede kömür var napçaz bilmiyorum
apopot Merhaba ben✋banamın evi doğal gazlıydı evlendim köye 5. Senem oturma odada soba, holde klima ile idare ettik. Ama iki gündür felaket soğuk evimde büyük yarın Allah nasip ederse kat kalorifer sonası almaya gideceğim inşallah ısınabilirim onla
pinkooo_02 Snp57asel öyle valla şuan 3 petek açık çok soğuk 52 derecede yanıyor geçen sene 4 bin aşağısını görmedik bakalım bu sene nasıl olacak Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Mercece12 Miran474 neden kalmasın ki elektrikli soka veya başka bişey onun kadar ısı vermez tabi sizin tercihiniz
aysealb_ Miran474 benim annemin evi sobalı ve çok güzel ısıtıyor, zaten ay sonunda faturayı görünce soba mı kaldı artık demezsiniz emin olun 😂
kacakcay aptall bizimde öyle urfadayim bende biz şu pelet sobalardan almaya karar verdik 5-6 bin arası evi kirletmiyor kul derdi yok varda yani çok çok az Bi araştır istersen biz bugün sipariş ettik yarın gelecek 3-4 bin arası olan da var
Oburiks Miran474 ısıtıcının petek tarzı gibi olanı ama sıcaklığı soba gibi mükemmel bir şey, lakin biraz pahalı
Oscarasar Miran474 kesinlikle konnektör petekleri tavsiye ediyorum Ufo hem sağlık açısından iyi değil baş ağrısı yapar havayı kurutur ve ortamı o anlık ısıtır kapatınca ev buz olur ama bu bahsettiğim petekler ortamdaki havayı içinde dönüştürerek sıcak havaya çeviyriyor ve ortamın sıısını değiştiriyor ayarları var mesela ev hep 23 derece olsun istiyorsanız siz gece uyusanız bile soğduğunu algıladığında kendi çalışıyor ve yeniden odayı ısıtıyor ayrıca taşınabilir ve tıpkı normal kalorifer büyüklüğünde bence en en güzeli bu 💓
aptall Miran474 2 oğlum var biri 4 diğeri 2 yaşında sıkı giydiriyorum kalın yani öyle böyle idare ediyoruz