duygu59 Arkadaşlar , kullanıp memnun kaldığınız gaz damlalarını paylaşır mısınız? 2 ay 11 günlüküz ve gaz sorunumuz çok fazla sap simlex , Nurse halveys , bio , zinco , kullandık ama faydası olmadı
18seda07 duygu59 biogaia kesinlikle tavsiye ederim çok küçük 15 ml 400 TL idi ben her gün 5 damla veriyordum inanılmaz etki ediyor. Birde belki biliyorsundur ama ben çörek otu suyu verdim çok çok işe yaradı etrafımdaki insanlar dedi bende çocuk doktorumuza sordum tabi verebilirsin gazını alır deyince tarifini aldım ve verdim. Onu verdikten sonra biogaia bıraktık
18seda07 Nursecil0506 1,5 bardak suyu kaynatıyorum hazır suyu. O kaynadıktan sonra bir bardağa alıp bir tatlı kaşığı çörek otu atıyorum o demleniyor onu süzüp her gün 3 çay kaşığı veriyorum canım
18seda07 Nursecil0506 peygamber efendimizin sözü bile var çörek otu ile ilgili. Ölümden başka her derde deva diye
18seda07 yagizcinarsmom 1,5 bardak suyu kaynatıyorum hazır suyu. Onu bardağa alıp bir tatlı kaşığı çörek otu atıyorum o demleniyor sonra onun suyunu her gün 3 çay kaşığı veriyorum
18seda07 Emine2108 yagizcinarsmom ben çok pimpirikli bir insanım herkesin dediğini falan asla yapmam. Hatta etrafımdakiler çörek otunu söyleyince ebemize sordum o ver dedi ama onu dinlemedim içim rahat etmedi. Kendi doktorumuza sorunca gönül rahatlığıyla verdim
18seda07 Tugce0142 3 çay kaşığı bebeğime veriyorum kalanı da ben ayakta içiyorum ki sütteki gazı alsın diye
18seda07 yagizcinarsmom ben suyu asla ayakta içmem çünkü ayakta direk süte karışıyor ve gaz yapıyor benim annem hep uyarırdı ilk başlarda bende ayakta içiyordum hatta içimden derdim ne alakası var diye sonra oturarak içmeye başlayınca ve çörek otu içmeye başlayınca çok etkisini gördüm ki benim bebeğim çok gazlı ve kolik bir bebek
yagizcinarsmom 18seda07 çörekotunu bugün deneyeceğim umarım faydasını görürüm ne kadar sürede etki ediyor
18seda07 yagizcinarsmom düzenli kullandığın vakit 1 haftada görürsün faydasını inşallah Rabbim şifa versin bütün yavrulara