senaelif Kızlar fasulyeyi ılık suyla ıslattım yarım saat sonra böyle bi görünüm olmuş normal mi atmam mı gerekiyor
Acer Ilık suda ne kadar kaldı yemegi içinse artık geceden ıslamaya gerek bile yok sabah gündüzden tencereye koy uzerine normal suyu koy 20 dk kaynat kapat ağzını yumusasın sonra suyu süz yıka yemeğini yap
Acer senaelif ne zaman aldınız biseyi yoktur bence siz dediğimi yapin bide suda kaynatın 20 dk kadar kapağını kapatın sonra içinde yumuşasın
senaelif senaelif Ozra Saadetemre Acer Haffuse Kızlar huylandım çöpe döktüm zaten bayadır duruyor içim almadı bu görüntüyü
Bir-prens-annesiii senaelif ben de geceden ıslarım hiç böyle görmedim bayadır duruyorsa belki ondan öyle olmuştur
Sevgisglm senaelif evet arkadaşın da söylediği gibi ilk böyle oluyor sabah pürüzsüz oluyor böyle görmeyenler ıslatıp sabah kdr bakmayanlardır😄