dilekkdavut emzir annesi bol bol emzir anlattığın hersey çok normal. Sen ne kadar çok emzirirsen sütun öyle artacak ve biberondan olabildigince uzak tut çünkü onun hızına alışınca meme hızı yetersiz geliyor ve bu da emmedigi için süt azalmasına sebep oluyor. Bunlar olmasın diye boooolllca emzir… unutma ilk 3 ay patron o. Na zaman emmek isterse, ne kadar emmek isterse emrine amade olmalısın 🥰 sağlıkla büyüsün minik kuş 🌺