Birprensesannesiii3850 sıra almaniza gerek yok özellikle öğleden sonra tahlil sonuçlarını alıyorlar,ben tahlil sonucu için randevu alıp gittim ama doktor direk bakıp yolladı bebeğim hasta olunca tekrar randevu alayım dedim 15 gün alamazsınız randevunuza gelmediğiniz için dedi doktor gittiğimi sisteme bile girmemiş meğer, randevu olup olmadığına bakmıyorlar bile tahlil için