Merhaba sevgili anneler, kızım 2 yaş 10 günlük kılosu 10 kg. Kızım gayet sağlıklı dil gelişimi olsun aktivite faaliyetleri olsun. Ancak yemesıde kötü diyemem yiyor ama kıloya fark atmıyor. Çevremde de kızımın mınyon olması ile alakalı kıyaslamalara maruz kalmak oldukça üzücü emınım bu konuda yalnız değilim. Benımle aynı sorunu yaşayan var mıı? 🥲