Kızım 9 ay 9 günlük. İkimiz birlikte uyuyorduk hep. Bu 3. Gecemiz park yatağa alıştırmaya çalışıyorum. Ona oda hazırladık büyüdü diye, yatak odasından bu odaya geçtik, aynı odada yatıyorum, gözünün önündeyim ama yok 15dkda bir uyanıp ağlıyor. Tecrübeli anneler ne zaman alışacak kızım benden ayrı uyumaya? Gündüzleri park yatakta uyuyordu ama doğduğundan beri gece hep sarılarak uyuduk 🥲