LokumAnnesi16 Selam kızlar bebeğim 14 aylik oldu ben hala regl olmadım, kizim çok emiyor ondan olabilir mi bu kadar uzun süre regl olmayan var mı aramızda?
ebrarrdemmmiir LokumAnnesi16 benimde kızım 2 ay 8 günlük hala olmadım diye bi kaç gündür sıkıntıya giriyorum, bende bekleyim şurda fikir amaçlı. Gebelik testi yaptınızmı öyle bi ihtimal olabilirmi?
Wanderlust LokumAnnesi16 arkadasim 16.ayda olmustu cok emmesiyle degil bunyeyle alakali emzirme korumaz sizi cocuk dusunmuyorsaniz regl olmasaniz da korunmaya devam edin supheniz varsa test yapin degilse 1 yil sonunda kadin doguma kontrole gitmeniz gerekiyor
Sevgisglm LokumAnnesi16 7. Ayına gircek bebeğim bende bekliyorum dediğiniz gibi sık emiyor emerek uyuyor her defasında benimki de
ebrarrdemmmiir LokumAnnesi16 ben üç gün önce sağlık ocağına sordum 3-6 ay olmaması normal dedi ki bazılarında 1 seneyi bile bulabiliyo dedi yinede gebelik testi yap istersen şüphe kalmasın içinde dedi test yapmaya cesaret edemedim bekliyorum hala olmak için 🤲🏻 normal doğummuydu sizinki?
Cicektebenimcicekligunlerde Spiral takılı bende ilk oğlumda 1sene olmadım bu oğlum 16 aylık bu ay ilk defa adet oldum
Nbm İlk çocukta 4,5 ay sonra olmuştum. Şimdi 19 ay oldu olmadım. Emme ile alakası olduğunu düşünüyorum. Çünkü ilkinde emzirme sorunlarım oldu. Sütüm azalmaya başlayınca adet oldum. 8. Ayda tamamen kesilmişti sütüm. Şu an aktif emziriyorum.