Tek fayda eden şey anne sürüydü bende. Bebeğim doğduğunda memeyi tutabilsin diye silikon göğüs ucu kullandım 20 günlük olana kadar, silikon ucu bıraktık çok yara oldu ağlaya ağlaya emziriyordum. Sonrasında ne denediysem fayda etmedi ben de silikon göğüs ucunu memede yapışık bıraktım gün içinde emzireceğim zaman çıkarıyordum. Süt biriktiği için çok çabuk iyileşti, 2 aylık olduk genelde sütyen taktığımda yine canım acıyor yada bazen hassasiyet oluyor hemen takıyorum aynı gün geçiyor