Benim kızım da 2 aylık olacak,ben de üzerine kısa kollu zıbın ve çok kalın olmayan bir üst,altına da patikli pijama giydiriyorum. Sadece ayakları üsümesin diye ekstradan kalın bir çorap giydiriyorum. Evimizde klima var ve bebeğimiz hep salonda zaten bizimle. Salonda da uyuyoruz. Gece üşümesin diye polar battaniye örtüyorum üzerine ama onu da ittiriyor zaten, anası gibi hiç sevmez sıcağı 😂