Asilbebe1 7 aylığız her türlü yontemlerden geçtik biz , ilk aylarda emerek uyuyordu , sonrasında elektronik beşikte uyumak istedi , bir dönem anakucaginda uyuyordu , sonra bebek arabasına alıştı, hiçbirini istemedi kucağımda hafif sallayarak uyutuyordum artık insanda kendini geriye atmaya istemeye başladı, ayağımda salladım bir hafta Max şimdi besikte yada yatakta yatıyor , bizimki canı nasıl isterse öyle oluyor 😮💨