Oglum00 valla bizimki de aynı doğduğundan beri, tv sesinde uyuttuk beyaz gürültü fön makinası sesi robot süpürgeyi açardım alışsın diye ama olmadı 8 aylık olduk dediğiniz gibi yatakta biz dönerken daha o sese uyanır ta banyodan klozet sesine uyanır. Halbuki ayakta hiç sallamadım sevmedi onu hep meme de uyur. Ben bu durumu hamileliğe bağlıyorum ya. 8. Ay da deprem yaşadım ben çok tedirgindim çok ağladım hep korku doluydum ondan kaynaklı diye düşündüm.