selverg Aslnakn biz yeni doğduğunda 20 gün kadar prima kullandık sonrasında malum fiyatlar. sleppy bio natural aldım Şuan çok memnunum 1 numarasını kullanıyordum şimdi 2 numaraya geçtik bebeğim 47 günlük sızdırma vs yapmıyor