O1Anne Allahım az önce gerçekten çıldırdım . Sabır sabır diyorum ama yıldım . Bir cocugu uyutmak bu kadar mı zor olur yaa. . Gündüz uyumaz .gece zorla uyur. O da Elli kere kalkar .ayy ne yapacağım bilmiyorum. Doğduğundan beri aynı. Ne diş ne atak hiç biri değil.. öyle olsa arada olur boyle hep olmaz ki . Biirileri bana yardım etsin lütfen (14 aylık kız bebek)