bakkalemzigi Enlsr confort genelde gazlı bebekler için kullanıyorlar herkes memnun bizde sorun olmadığı için optoprımu kullanıyoruz memnunuz fiyt olarak da optiptorumu daha uygun ama gaz vs olsa tabi diğerini aldırdım öncelikle
Barandilan Enlsr oğlum 4 aylık doğduğundan beri anne sütü mama ilerliyoruz sma comfort kullandık hep ama son 1 aydır kabızlık ve gaz yapıyordu bıraktık canım ama comfort seçmeni öneririm diğeri daha gaz yapıyo diye biliyorum
Uykusuz-annee Bebekten bebeğe değişiyor biz ilk ay kullandık optipro da sorun yaşamadık comfort çok gaz yapti
Enlsr YoncaGulce Maviim Uykusuz-annee Barandilan bskk bakkalemzigi Miracinannesi52 kızlar hepinize çok teşekkür ederim gaz sorunumuz yok çok şükür 4 buçuk aylık olduk optipro kullanmam dahamı doğru o zaman 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰🥰🥹☺️
bskk Doktorum conforttu önerdi gaz yapmaması için. doğduğundan beri onu kullanıyoruz. Gercekten cok gaź sorunumuz yok. Optipromu conforttan cok daha uygun fiyatı fakat doktor onu önerince almadim hiç optipromu
Maviim Enlsr 6. Aya kadar comfort kullandık. 6. Aydan sonra optipro ya geçtik 16 aylık hala optiproyla devam ediyoruz ikiside güzel
YoncaGulce Enlsr 1 buçuk aydır optipro kullanıyoruz hiç gaz yapmadı ve bir ayda 500 gr alması gerekirken 800gr almış🤭 ama ben arada emziriyorum sütümün yetmediği yerde mama veriyorum günde 3-4 kere ortalama
Uykusuz-annee Enlsr evet onu deneyin kabizlik gaz falan yaparsa başka markaya geçersiniz bunu deneyerek bulucaksiniz her bebekte farklı oluyor doğum yaptığım hastane optipro verdiler bebelacta alabilirsiniz demişti
Miracinannesi52 Enlsr evet canım comfort gazlı bebekler için ama o da güzel kilo aldırıyor benim bebeğimin gelişimi güzeldi ama kullanırken
Barandilan Enlsr optipro deneyin bi o zaman en azından aptamil ya da bebelactan iyi şeker yükü iki mama da ben dediğim gibi ikisini de kullandım daha sonra daha sağlıklı olan keçi sütlü golden goat mama var şuan onu kullanıyorum 🙂