Nur2344 Kızlar bebeğim 7 ay 3 günlük. Eşim hala 3 saatte bir beslenme konusunda ısrarcı ama ben artık saat aralığını açmamız gerektiğini düşünüyorum. anne sütü almıyo formül mama ve artk buna ek olarak çorba vs veriyorum. Sizler kaç saatte bir besliyosunuz sizce 3 saatte bir beslenme bu ay için uygun mu midesi fazla büyür sonrasında obezlik gibi durumlarla karşılaşırız diye korkuyorum.
TugceAsil Nur2344 ben 40 çıktıktan sonra o ne zaman isterse o zaman emzirmeye devam ettim doktor da kesinlikle uyandırma dedi şusnda 6 ay 15 günlüğüz gece genelde 2 kez uyanıyor bazen hiç uyanmıyor sabah 5.30 gibi uyanıyor emip geri uyuyor anne sütü mama ve ek gıda olarak besleniyoruz bence eşinizi boşverin doktora danışın doktorda aynısını söyleyecektir o ne zaman isterse o zaman besleyin aksi takdirde ileride gece beslenmesini kesmekte zorlanabilirsiniz zaten aç olduklarında asla durmuyorlar ki hem mama daha uzun süre tok tuttuğunu düşünürsek saat aralıklarını uzatın bence hiç siz müdahale etmeyin bebeği takip edin
Hilal3407 Dişleri çıkıyor huysuzlaştıkça memede sakinleşiyor istediği zaman veriyorum saatle sınırlandırmıyorum.
Sun10 Hilal3407 biz de aynı şekilde bebek istiyorsa arayı açmak nasıl oluyor ben de anlamadım. İsteyince zaten öteki tarafa dönüyor kalkmak istiyor
Nur2344 TugceAsil gece beslenmesi 1 2 haftadır yok gece 11 12 gibi mama yiyip sabah 6 7 ye kadar uyanmıyor. Ama gece uykusu dışında sürekli 3 saatte bir besleniyor. Ben bebeğimin acıktığı için ağladığını hatırlamıyorum çünkü eşim sayesinde acıkmasına bile müsade etmiyoruz . En iyisi eşimle birlikte bir doktora danışmak. Oda duysun ki ikna olsun
Taclikiz TugceAsil oncelikle minnosa masallah 🧿 6 ay 13 gunluguz hala gece 2saatte bir uyaniyo. Vende bunu nasil duzelticem hic bilemiyorum. Uzun uykuya hasretin resmen. Artik uyku egitimini dusunuyorum . Neden hala uyaniyor anlamiyorum.
TugceAsil Nur2344 bencede kesinlikle doktora danışın bizim doktorumuz bu şekilde söylemişti 2 ay sonra farklı doktora geçtik o da aynısını söyledi bence eşinizin canı sıkıldıkça bebeği beslemenizi bekliyor 😬
SBilge Taclikiz 6 ay 11gunluk, ek gıdaya 2gun oldu geçeli, anne sütü ile besleniyor, bizde sürekli uyanıyoruz,, en fazla 2-3saat, artık hangi saatte kalktığımı bile hatırlamiyorum,
TugceAsil Taclikiz bebeğinizi iyi tanıyın şöyle normalde bizim doktorumuz kesinlikle 6 aydan önce ek gıda yok dedi ama benim oğlum iri bebek olarak doğdu. 5 buçuk aylıkken geceleri çok sık uyanmaya başladı saat başı iki saatte bir vs doymadığına emindim beni de çok az emiyor zaten neyse doktoru aradım durumu anlattım ve ek gıdaya başlamak istediğimi mamayı arttırmak istemediğimi söyledim çünkü 6-7 kaşık mama vermek doğru değildi doktor da bana bıraktı bi deneyin dedi Şuan eskisi gibi uykularımız düzenli sizede tavsiye ediyorum mama kötü bişey değil emiyorsa sütünüz yetmiyor olabilir deneyin yani uyanmasının sebebi aç olması veya altını pisletiyor ama ben gece uyandığında hiç bezini almıyorum sabaha kadar aynı bezle devam ediyor tabi kaka yapmadıkça eğer siz altını sık sık almaya alıştırırsanız bundan da uyanıyor olabilir bebekler düzeni sever söylediklerimi deneyin inşallah huzura kavuşursunuz 😀 ben çalışan anneyim ilk bebeğim deneme yanılma araştırmalarım sonucu bu kadar çözebildim
Taclikiz SBilge ya emmeye uyaniyor ya gervekten acikiyor emzikte aliyor ben anlamadim Siz nasil uyututuyorsunjz ? Gunduz uykularimiz.nasil
Taclikiz TugceAsil yeni dogan doneminden beri kaka haric geceleri bez degisimi yapmiyorum. Bezden dolayindegilsir diye dusunuyorum. Hep 2 saatte bir uyamiyor. Ya emme icin aliskanlik ya da aclik ben anlamadim. Ogunleri ne siklikla veriyosunuz? Ve ne miktarda
TugceAsil Taclikiz valla canım benim saatle bi işim hiç olmadı ben tamamen oğlumun isteğine göre hareket ediyorum. Uykudan kalkınca mutlaka ara öğün yapıyor sabah kalkınca kahvaltı da her gün düzenli 1 yumurta sarısı yiyor . Gün içinde bizim de iştahsız olduğu dönemlerde gece çok sık uyanıyor iyice acıktığı için ama onun dışında genel olarak o ne zaman isterse o zaman