Kızım 15 aylık 1 yaşında cümle kurdu ve suan her dediğimi yapıyor ne desem anlıyor bsşey istediğinde onu parmağıyla gösterip alıyor herkesi biliyor ablasına abla diyo yeni doğanımız var ay bebi diyor ninni dandini dandini eee diyor ona 😃aşırı derecede yaramaz kendi gibi olan akranlarını hırpalıyor çok sinirli belki kardeşinden dir kaynanama da anne diyor anne lafını çoğu kişiye kullanıyor ağzı alışmış sanırım ebe normal dedi öyle yani