Merhaba kızlar bende 1 haftadır doğum yapalı göğüs ucum olmadı için bebeğim tutmadı emmedi ve Mastit oldum 1 haftadır ne yaşıyorum tahmin edin ağlamaktan mahvoldum🥺😔bebeğim aç kaldı sarılık oldu mecbur 2 gündür mama verdim nolur bişey söyleyin iyileşirmiym geçer mi bebeğim emzdirebilirim acaba 😔