papatya_17 bende hipp kullandım ama arkasında yazar her 30 CC için bir ölçek mama önce suyu sonra mamayı aticaksiniz birde çok calkalamayin yuvarlak şekilde sallayın ki bebeğiniz küçük gaz yapmasın sıcaklığı biliyorsunuz dur zaten ağzını yakmayacak kesinlikle hazır kaynamış su ben mesela 150 cc şu koyuyorum 5 kaşık mama 180 e doğru çıkıyor ama sizinki küçük daha 60 anca içer birde sütünüz varsa bende meme mama gittim çünkü