8,5aylık Kafayı yiyeceğim artık o derece bunaldım ayağımda sallamaktan bacaklarımda hâl kalmadı karnı tok eminim altı temiz kendide temiz üstü çok kalın yada incede değil rahatsız olabileceği hiçbişey yok yani ama ben yanından ayrıldığım an hemen uyanıyor en fazla yarım saat sürüyor uykusu gece daha sık uyanıyor biraz emiyor geri bırakıyor yanımda yatırayım uyusun diyorum ozamanda ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım artık