Merhaba arkadaşlar kızımın ufakta olsa kanda bağışıklığı düşük çıktı ama doktorumuz ufak bir düşüklük olduğu için bir şey yapma gereği duymadi ama ayda bir grip oluyor e malum bir de kış geldi gene başladı üst üste hapsiriyor enin nem derecesi sıcaklığı vs herşey normal anlamıyorum ne yapmam gerekiyor 🤷