Tubiti Bebegim 11 aylık el ayak hastalığı oldu. Nerden nasıl bulaştı bilmiyorum. Bu durumu yasayanlar neler yaptınız. Doktor Bi tedavisi ve ilacı olmadığını söyledi. Ne yapacağımı şaşırdım
Biniizalp Tubiti benim geçen ay oldu oğlum 11 ayındayken. Birden elleri koları kırmızı benek oldu ama sadeve kollarda vardı, bişey alerji yapmıştır dedi doktor bi süre uzun kollu değil kısa penye giydirdim geçti
Tubiti Biniizalp bizimki birden popoda başladı. Akşamına Bacaklar ve kollara yayıldı. Birazda karın bölgesinde var. Popo kismi sanki silik olmus gibi oldu. İyileşmesi kaç gün sürdü peki sizin
3yasakadarsifirekran Tubiti Bizde 10 gün önce yakalandık , sizinki gibi popoda başladı yoğun bir şekilde sonra ağızda ve el- ayakta çıktı doktorumuz sadece ağız yarası için ağız spreyi verdi , ateşi çıkarsa calpol verirsiniz dedi. 4-5 günde atlattık çok şükür.
Tubiti 3yasakadarsifirekran şu anda ağızda yaraları yok çok şükür. Calpol verdim bende. İnşallah bizimki de hemen gecer.
3yasakadarsifirekran Tubiti Ağız yarası çok kötü su bile içemedi 3 gün boyunca , inşallah kısa sürede atlatırsınız