Elizabet26 1 yaşındaki bebeğim aşırı derecede emerken acıtarak emiyor dişlerini mi sürtüyor yoksa tam kavrayamıyor mu bilmiyorum nasıl düzeltebilirim hep böyleydi bu arada hiç emmeyi bilemedi ama artık dahada kötü olmaya başladı çok acıyor emziremiyorum