Anneler ek gıda ya başlamak beni korkutuyor tadım dahi yaptıramayacakmısım gibi hiç ya bogulursa diye . Yedirdikten sonra gazını cıkartacakmıyız yine sırtını okşayı pışpışlayıp? Mama veriyorum ve her seferinde gazı çıkarmaya çalışıyorum ek gıdada da öyle mi olacak ? Ek gıda hakkında bilgisi olan var mı ? Mesela ne zaman mamayı kesicem ve kaç öğün ne yapıcam