Bebegim sanki hiç buyumeyecek gibi geliyor beni aşırı zorluyor aşırı mızmız herşeye ağlıyor afedersiniz kakasini yaparken bile ağlıyor uyku süresi uyanık süresini geçiyor daha 1aylik birde.
Akşam saat 6 olduğunda bir ağlamaya başlıyor 9 10 a kadar kesintisiz ağlıyor neden oluyor bilmiyoruz altı temiz karnı doymuş gazını da cikartiyoruz ama nedensiz ağlıyor 3 gündür atak mi yoksa kolik mi bilmiyorum