Biroglanannesi Dün tesadüfen e nabıza girince gördüm bebeğimle bana yüksek risk grubundasınız diye bu aşıdan çıkmış . Nedir bu aşı ? Yaptıran var mı aranızda
kahvekokusu- Biroglanannesi şimdi baktım da oğlum 3 ay sonra 3 yaşına girecek ona da çıkmış aşı yaptıran var mı çocuğuna
_YanakReisinAnnesii Biroglanannesi grip aşısı. Şuan kronik rahatsızlığı olan olmayan herkeste yazıyor o yazı. Birkaç gün sonra randevumuz var çocuk doktoruna sorcam bende kararsızım çok 🙄
Ahas1602 Biroglanannesi ben yaptırdım ekimde geçen yılda yaptırdık kızımın bağışıklığı düşük erken hastalanıyor grip aşısı zaten
Uzayyy Hersene yaptırırım kışa girerken . Grip aşısı olarak düşünebilirsiniz. Kolay hastalanan biriyim , çabuk atlatmamı sağlar
Ahas1602 Bikahvee herhangi yan etkisini görmedim fayda ise şu an kızım soğuk almış yane yüzde yüz korumuyor belki daha hafif atlamasını sağlar inşallah