Oğlum 3.5 aylıkken dikişli sünnet yaptırdık. Hastane tercih ederseniz daha hijyenik olur ameliyathanede yapıp çıkarıyorlar. İlk yarım saat anestezi etkisi geçene kadar ağladi daha sonra hiç bir sıkıntı çekmedik ben gazlı bezin üzerine bolca Bepanthen sürdüm bol bir şekilde taktım beze sürtme yapmadı dört beş güne iyileşti çıkardım oda rahatti bende. Kesinlikle klasik dikişli sünnet öneririm klipsin olasılık olarak sıkıntı yaratabileceği durumlarin söz konusu olduğunu dinlemistim bir doktordan