Merhaba güzel anneler ve anne adayları ✋🏻🤰🤱🏼
Oğlumun bir problemi ile ilgili belki bir öneri vb olur diye buraya yazmaya karar verdim...
Oğlum 22aylık, bundan 1ay önce düzeni oturtmuştuk en geç 10da uyuyo sabah 9dan önce kalkmıyoduk... Ne oldu bilmiyorum ne yapsamda çözemedim🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Gece uykuya dalamıyo uyku problemi oluştu 2saat hiç abartmıyorum 2saat sallamadan uykuya dalamıyo ilk yarım saati de ağlayarak sakinleştirmeye çalışarak geçiyo 10da uyuyan çock gece 3leri buluyo bu durumu yaşayan oldu mu tam düzen oturttum rahatladım derken birden bire nerden çıktı bu durum anlamış değilim🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Bu durumu yaşayan varmı eğer varsa bir çözüm önerisi olan yazsın lüftenn 🙏🏻😢