Dedemin anneme verdigi bir arsa var(sözde)tapu dedemin ustune.30 senedir orda duruyor bunu degerlendirk istiyorum orda bombos durdugunu bildikce sinirim bozuluyor sehirmerkezinde mahalle arasinda bi arsa.tapuyu ustumuze almadan da birsey yapabilirmiyim.tapu bizde buarada bizim ustumuze degil ama.