Ceka Arkadaslar yatıyorsun hiç bişey yok. Sabah kalkıyorsun elinde kına var. Bilimsel acıklaması nedir? Dinen acıklaması nedir? Ne ne kadar hangisi dogru? Ve nasıl geçer bu durum bilen var mı? Teşekkür ederim
tineanigra Ceka tinea nigra :) arama butonuna elde kına yazsanız bu konuda açılmış yüzlerce post görebilirsiniz
tombikdonerkankasiiskender Benimde başıma gelmişti ama kaçıntı falan hiçbbişey olmamıştı kendiliğinden geçmişti 😵💫