Artık 1.5 yaşına gelmiş, sizin içinde onun uyku kalitesi içinde kesilmesi iyi olur tabi. Bence bunu tek başınıza yapamazsiniz. Eşinizden yüzde yüz bu süreçte destek almalısınız..
Çünkü çocuk sizi gördükçe isteyecek ,vermedikçe krize girecektir. Ama bir anda da kesmemelisiniz. Bu çocuğu çok yıpratır.
Öncellikle gece 5 kez emmeye kalkıyor diyelim.
4 kere emzirip 1 kere su vereceksiniz.su verende ve tekrar uykuya daldiran eşiniz olmalı. Çünkü sizin su vermenizi red edip meme isteyeceği için uykuya direnecektir.
Bu olayı 1 hafta uygulayın, diğer hafta 3 kere emzirip diğer 2 kalkisinda su verin. Dediğim gibi su olaylarını ve geri uykuya döndürme olayı eşinizde olacak .. bu asamayida 1-1.5 hafta gibi bir sürede devam ettirip emzirme sayısı azalip su verme sayısı çoğaldıkça haftaları da uzatabilirsiniz. Yani artık en sonunda 1 kere emzirmeye düşüp 4 kere kalktığında su verme aşamasına geldiğinizde bu aşamayı 2 3 hafta uzatabilirsiniz. Çok uzun sürecek belki ama çocuğunuzu yıpratmadan sonlandırmis olacaksınız.