Benim bebeğim bire bir resmen kabız oldu artık hastane gidiyoruz lahman yapıyolar fitil kullanmakcistemedigşn halde 4 günde bir veriyordum ve bu yaklaşık 1 ay 1,5 ay kadar böle gitti doktorlar makat sorun olabilir dedi biogiga gaz ilacı simpiekx gaz ilaçlarını hep kullandım yok hiç bir fayda etmedi aslında bırak fitili uyarı bile vermek yanlış ama mecbur kalıyordum daha sonra anne sütüne alerjisini var diye baktılar yok kaka yapınca çünkü pötür pmtür şeyler vardı sonrada maflor turuncu olan bağırsak düzenleyici aldım eczaneden çünkü benim bebeğim 13 günlükken küvete girdi stres üzüntü sütün azaldı daha sırma gitti mama yiyordu anne sütü alanda tabi kullanır ama mama kullanan kesin bunu kullanması lazım kaka sorunu ortadan kalktı verdim akşama doğru kendiliğinden yaptı iyiliğe almışsın doktorunuza danışın olursa onu kullanın oğlum 10 gün önce bir yaşına girdi bazen hastalandığında calpol verdiğimde bile iki damla veriyorum hiç zorlanmıyor birebir kesinlikle bize çok iyi geldi🌸