_nurellaaaaa kayınvalidem de başka şehirde de saolsun geldi bizimle kalıyor, kayınpeder yok bu yüzden rahat kalabiliyor zaten 🤭 çalışırken evden bakan birinin olması çok güzel yağmurda soğuklar da çıkarma derdi yok hasta olmuyor kreşe okula gitmeyince evet bunlar avantaj tabi 🤭