Momofleos valla bundan yaklaşık 15 sene önce Nil Şahin Gürhan ‘a gitmiştim. 3 ay kadar gitmiştim yaklaşık 12 kilo vermiştim. Yani öyle kibrit kutusu falan demiyordu, yeni moda mıdır bilemiyorum tabi eski baya , benim için güzel yanı her besinin bir karşılığı vardı. Yani mesela o gün çikolata yediysem 1 dilim ekmek ve meyve yemiyordum gibi dönüştürüp devam ediyordum.
Ben giderken Bağdat caddesindeydi daha sonra Nişantaşı’na da klinik açtı.