AviL06 ben ilk doğduğu dönemler kartlardan kullanmıştım ama sonra bana çok saçma geldi. Yani oradaki nesneleri hayatın içinden daha güzel öğrenir. Şu an çok hareketli olduğu için hiçbir oyuncak ilgisini çekmiyor ama yine de aktivite masası, yürüme arkadaşı bultaklarla zaman geçiririz. Bir de büyük resimli kitaplara çok ilgili göstermeye başladı. Uzun süre inceliyor. Ortaya minik sandalye, sepet ne varsa koydum onların üstüne çıkar, içine girer, epey eneji atar 😂Bunun dışında biz ayazda bile dışarıdayız😂