Mervetnl aslında sorunumuz şu sütüm yok maalesef ki o yüzden formül mama kullanıyorduk ama hangisini denersek deneyelim içmedi ne kaşıkla ne biberonla inanın bardakla icirmeye çalıştık yine yok doktor ek gıdaya geçelim kilo kaybediyor dedi üstelik 8ay 4 günlük geldi 50 güne yakın kuvezde kaldı şuan gündüzleri çorbalardan yumurtayı sarısı avakado muz falan filan gidiyoruz bu karışımların icinede sma mama ekliyorum uyku halinden başka bir türlü sma mama içmiyor ki gündüz uykularımız sıkıntılı bu ara geceleri icirebiliyorum uyku anında bu yüzden böyle