melike100412 ben dediklerini geç öğrendim 4- aydan sonra yaptım ama düzen halen olmadı uyku rutini var ama buna rağmen bir kere 8 de yatmisligi yok 9.30 yatsa bile o gece 40 kez uyanır .rutin var , ıhlamur çayı veriyorum karnı doyuyor , dua okuyorum maddi ve manevi herşey veriyorum uykusu için hatta tulum bile aldım uyku tulumu sıcak tutsun uyusun diye .oda sıcaklığı normal ,ağır yemek vermiyorum ama bebeğim yinede uykusu yok. Bence bu genetikte