Kızlar hepimiz anneyiz kimse çocuğunun kötülüğünü istemez. Birbirimizi kırmadan yardımcı olmaya çalışmak daha doğru bir davranış olur. Bazı annelerimiz çalışıyor,bazı annelerimiz müsait kendisi evde herşeyini hazırlayabiliyor. Benim ilk çocuğum zararlı olduğunu daha yeni öğrendim.