1905burkiyy cidden ben de öyleyim. Normal çocuk görünce daha çok sinirlerim bozuluyor 😂 her uykusuna ağlayarak geçiyor, uyumak istemiyor. Uyumasa iyice huysuzlanıyor. Geçecek diye beklentiye girince insan daha çok üzülüyor sanırım. Daha bizde diş de yok. Dişler gelirken hepten yandım galiba 😁 neyse Allah bize bol bol dayanma gücü ve sabır versin, onlara da sakinlik ve sağlık