kızlar salı günü sezeryan oldum hala büyük tuvaletime cıkamadım yarın kontrol muayenem var 6 gün oldu ne yapmam lazım hep sıbı beslendim corba hoşaf kayisi suyu vs ama olmuyor kafama cok takıldı lavman yaptirmakta istemiyorum acaba bunun bi surubu hapı felan var mıdır emzirmeme ragmen icebilir miyim doktor verir mi acaba basina gelen var mi