Ezgiguney36- Arkadaşlar oğlum diş cıkartıyo gece uykusuna geçmeden cok ağlıyo. Tetagil , Dentinox , dentijel kullandım hatta 2 saat önceden doktora sorup paranox fitil bile verdim faydasız. Napmalıyım 7,5 aylık 😕
zeynebinannesii28 Ezgiguney36- damak kaşıyıcını buzluğa atıp soğuk olarak eline verebilirsin rahatlatır
Ecem__ Ezgiguney36- uyku eziyeti denir canim ona benim 2 cocugumdada var uyku aglamasi.uyuyunca geciyor
Pinokcum Bzm doktorumuz calpol verebilirsin çok huysuzlandığında demişti bnde özellikle geceleri 1 ölçek veriyorum.
Ezgiguney36- Ecem__ oğlum uyku eğitimi aldı ağlar ama uykuya geçme ağlaması olup olmadıgını anlarım. Resmen acı acı ağlıyo bir dişi patladı dğeri kaldı. Zaten uyuduktan sonra ağlamaz bebekler 😄😄