Günaydınlar sevgili anneler yenidoğan sünneti yaptırıp dikişlerden memnun kalmayan varmı oğlum 17 aylık oldu ama hiç düzelme yok çok kötü dikiş izleri var Özetle hiç estetik durmuyor canım sıkılıyor ilk kontrollerde doktorumuz geçer dedi ama hala aynı varmı başına gelen nasıl bir Yol ilerlediniz