Merhaba anneler size sorum olacak bebeğim 3 aylık ellerini ağzına götürdüğünde çok sinirleniyor iki gündür ve huzursuz acaba dişleri kaşınıyor olabilir mi bide bu sulu diş kaşıyıcılarini buzluğa koyup öyle kullanılması gerektiğini okudum soğuk olması yatistiriyomus. Soğuk herhangi bir zarar vermez mi hasta yapmaz mı