Zynps benim doktor da sab simplexi. Günde 3 defa 15.20 damla verebilirsin dedi. Ama ben her 2. 3 saatte 5 er damla veriyorum emzirmeden önce. O zaman doktor bana fazla mı demiş. Ben ilk başlarda 17. Damla günde 3 kere veriyordum sonra daha çok azdı gazı. Doktorun verdiği damlalar daha çok gaz yaptı diye kendi kendime düşünüyordum. Doğru o zaman 🤨