yenianne01 bir memur arkaaşım ileride memurıyet durumu olursa sorun olacağını söyledi
Peki şöyle düşünün. Öfke problemi olan birinin sırf teşhisi olmadığı için memuriyete kabul edilip polis olduğunu beline silah takıldığını hayal edin. Sizce daha mı iyi olur daha mı kötü?
Her çocuk memur olacak diye bir kaide yok, inşallah kendi karakterlerine uygun meslekler bulurlar. Ama dehb bireyin asker olduğunu düşünsene hem kendine hem silah arkadaşına günah. Veya bipolar birinin hemşire olduğunu.
Sırf bu sebepten psikiyatrik tanıyla çözülebilecek rahatsızlıkları ertelemeyin. Kişisel algılamayın arkadaşınızın yorumuna yönelik yazdım