aslikacur kaç kere yapıyor günde dikkat edin bağırsak enfeksiyonu olabilir üç gün benimkide öyle yapmıştı doktor bile normal diyip göndermişti bir akşam baktım ateşi var 37 ydi acile götürdüm görüşünde 38 i bulmuştu tahlil yaptılar bagirsaginda enfeksiuon çıktı sıvı kaybından iki gün yattık ilaç tedavisiyle serum verdiler o yüzden dikkat edin egerki beşten altıdan fazla yapıyorsa bu şekilde hemen acile gidin lütfen